Gyakori kérdések
- Küldtem egy kérdést email-ben de nem kaptam rá választ!
Minden elektronikusan érkező (email) kérdésre 24-órán belül választ küldök! Sok esetben a …@gmail.com és …@gmail.hu végződésű email-ről küldött kérdésekre a megküldött válasz leveleket a „Span” mappába kell keresni! Valamilyen oknál fogva sokszor a span mappába kerülnek a válasz leveleim. Amennyiben a küldött kérdések mellé telefonos elérhetőséget is kapok, sms értesítést küldök a válasz levél elküldésekor!
- Karikagyűrűt szeretnénk rendelni, de sajnos online nem sikerült, esetleg hetek óta várom a telefonhívást adategyeztetés végett!
Minden esetben a megrendelést online lehet megtenni a webáruházon keresztül. Sikeres megrendelés esetén a „köszönjük a megrendelését” felirat olvasható és ekkor érkezik rögtön a visszaigazoló email. Ebben az esetben minden rendben van és rövid időn belül jelentkezem egy telefonos adategyeztetés végett. Ritkán előfordulhat két hiba a rendelés véglegesítésekor. Az egyik jelenség hogy nem engedi a rendszer a rögzítést. A másik hiba jelenség ha rendelés leadása után ez olvasható: „A kosarad üres” Ezek a hibák akkor léphetnek fel, ha az adott eszköz (amiről próbálunk rendelést leadni) böngészője nincs régóta frissítve, esetleg „iOS operációs rendszer” használ a készülék. Ezek esetén nincsen élő megrendelés, tehát nem látom a rendszerben a rendelést és nem tudok jelentkezni. Amennyiben nem kap visszaigazoló emailt akkor meg kell ismételni a megrendelést egy másik eszközről!
- Van e minőségbéli különbség az ékszerüzletben és az itt megrendelhető karikagyűrűk, jegygyűrűk között?
Az általam készített karikagyűrűk minősége megegyezik és sok esetben meg is haladja az ékszerüzletekben kapható karikagyűrűk minőségeit. Abban az esetben ha egy 100%-os kivitelezésű karikagyűrűvel hasonlítjuk össze az általam készített gyűrűket, akkor semmi különbség nincsen közöttük!
- Ezek csak aranyozott karikagyűrűk?
Nem! A webáruházban megrendelhető karikagyűrűk alap esetben (ha nem kérik külön ezüstből, vagy más finomságú arany ötvözetből) 14kt, 585%-os arany karikagyűrűk! Minden esetben magyar fémjelzettek!
- A ródiumozott fehér színű arany idővel „kisárgul”?
A webáruház karikagyűrűi minden esetben, teljes keresztmetszetükben olyan színű arany ötvözettből készülnek mint ami a termékoldalakon fel vannak tüntetve. Ami sárga, rozé illetve fehér az minden esetben anyagában az a szín. Kizárólag a fehér színű arany ötvözet kap egy plusz ródium, galván bevonatot amitől még szebb árnyalatú lesz. Ez a réteg idővel lekopik de mivel az alap fém is fehér így ez már nem lesz zavaró. A kisárgulás akkor szokott előfordulni amikor egy inkorrekt ékszer készítő sárga színű arany ötvözetből készít ékszert, amit ródiumozás után fehér színű arany ötvözetként értékesít!
-Miért drágábbak az ékszerboltban kapható karikagyűrűk mint amit itt a webáruházban lehet megrendelni?
A válasz nagyon egyszerű! Az ékszerüzletekben megvásárolható karikagyűrűket az esetek 90%-ban nem a bolti eladók készítik el. Amennyiben boltban rendelsz jegygyűrűt akkor a termék vételára a következőkből adódik össze: az ékszer alapanyag ára, a gyártó munkadíja (+ egyéb járulékos költsége, szállítás), nagykereskedő felára, kiskereskedő (ékszerüzlet) felára és külföldi termék esetében import költségek. Amennyiben itt a webáruházban rendelsz karikagyűrűt, akkor a gyűrű vételára ezekből áll össze: az ékszer alapanyag ára, a gyártó munkadíja (+ egyéb járulékos költsége, szállítás). A kis és nagykereskedelmi felárak ebben az esetben nem terhelik a karikagyűrűk vételárát, mivel a gyártó közvetlen a végfelhasználónak készíti a termékét!
- Ha megrendelek egy karikagyűrűt akkor automatikusan elkészül és csak a futárt kell várnom?
Nem, mielőtt gyártásba kerül egy megrendelt jegygyűrű telefonos adat egyeztetésre kerül sor. Ekkor minden részlet átbeszélésre kerül, kezdve a szállítási/számlázási adatok, határidő, átvétel módja, gyűrű méretek, ár sáv, esetleges egyedi módosítások, stb. Az adategyeztetés során még minden módosítható vagy lemondható!
- A karikagyűrűk kövei ragasztva vannak?
Nem, minden jegygyűrűben a kövek egyenként, mikroszkóp alatt vannak befoglalva. A köveket a gyűrű rádolgozott alapanyaga tartja a helyén. Természetes használat mellett sohasem fognak kiesni!
- Garanciálisak a karikagyűrűk?
Igen, minden karikagyűrűre termék garancia és kellékszavatosság vonatkozik az előírt jogszabályok szerint! Használatból eredő sérülésekre, kopásokra nem vonatkozik a garancia.
-Más színben látom a képen a gyűrűket, mint ahogyan a leírásában olvasható!
Az általam készített 14kt. 585% arany karikagyűrűk három szín verziókba és ezek kombinációjában készülhetnek. Sárga, Fehér, Vörös/rozé és ezek párosításai. A színek szabvány ötvözeti színek, amelyeket bármely ékszerüzletben meg lehet tekinteni. Amennyiben „élőben” tetszik egy ékszerszín azt a színt kapja tőlem is a megrendelő. Ha egy internetes eszközön, legyen az telefon, tablet, asztali számítógép megtekinti a weboldalamat vagy bármely más weboldalát, olyan szín árnyalatokat és szín tónusokat fog látni amilyet az adott készülék képernyője és RGB beállításai produkál! (Az RGB színmodell egy additív színmodell, amelyben a fény vörös, zöld és kék alapszíneit különböző módon adják össze, hogy a színek széles skáláját reprodukálják.) Arra nincsen lehetőség hogy a megrendelt karikagyűrűket olyan színben rendeljék „amilyen színben látom a telefonomon….” Ilyen próbálkozásra sajnos volt példa……..
- „Egy hete hordom a gyűrűt és eddig nem volt benne karc! Hogy került ide!”
A karikagyűrű ugyanúgy ékszer (nem csak esküvői kellék) mint bármely más nemesfém termék. A viselője szokásait vissza fogják „tükrözni”. Tönkre tehető egy hét alatt egy vadonatúj gyűrű, de lehet rá vigyázni hogy sokáig újszerű maradjon. A nemesfém ötvözetek relatív puha fémek. Gondoljunk csak bele egy acél óraszíj is karcolódik idővel pedig az sokkal keményebb fém! A gyűrű viselésekor, kezeket erősen igénybe vevő feladatokat ne végezzünk mert azok nyomot hagyhatnak a gyűrűkön!
- Nyitvatartási idő? Nem látom a weboldalon a nyitvatartási időt?
Nincsen nyitvatartási idő, mert ez egy webáruház. A karikagyűrűket a saját műhelyemben készítem és a webes felületemen értékesítem megrendelésre. Ékszerüzlet, kiskereskedelmi bolt nincsen, ezért nincs nyitvatartási idő feltüntetve!
- Ha kérek egy árajánlatot az meddig aktuális?
Minden előzetesen megküldött árajánlat, az adott pillanatban a weboldalon feltüntetett gramm áron van kikalkulálva. Ameddig a weboldal termék oldalain nem változik a gramm ár, addig aktuális az árajánlat. Ennek aktualitását a színarany világpiaci árának pillanatnyi állapota határozza meg!
- Megrendeltem egy karikagyűrű párt és utána drágult a weboldalon a gyűrűk ára! Érint ez engem?
A válasz egyértelműen nem! Sikeres megrendelés esetében az adott gramm ár rögzül a megrendelő irányában! Abban az esetben, ha a megrendelés elküldése után változik a weboldalon olvasható gramm ár, vagyis a gyűrűk kalkulált vételára, az már nincsen hatással a konkrét elküldött megrendelésre!
-A megrendelt karikagyűrűk kinézete megegyezik majd a képen látható karikagyűrűk kinézetével?
Igen, igen! Abban az esetben ha a megrendelő nem változtat rajtuk, azaz katalógus szerint rendeli meg a jegygyűrűket, abban az esetben minimális eltérés sem lesz tapasztalható a kiválasztott és a kézhez kapott karikagyűrűk kinézete között!
- Elhagytam véletlenül a karikagyűrűmet, újra meg tudom rendelni?
Természetesen! A webáruház karikagyűrűit egyenként is lehet rendelni, tehát nem muszáj párban kérni. Amennyiben pótolni kell az elvesztett jegygyűrűt úgy azt bármikor újra meg lehet rendelni de mindig az aktuális gramm áron!
-Idő múltával megváltozott az ujj méretem, mit lehet tenni?
Amennyiben valakinek megváltozik az ujj mérete már nem lesz jó az egykori gyűrű. Abban az esetben ha a változás mértéke az eredeti ujj méretéhez képest +/-1 méret és az adott gyűrű típusa tolerálja a méret állítást, úgy tudok rajta nyújtani vagy szűkíteni egy számot. Abban az esetben ha a modell nem állítható vagy több méret már az eltérés az eredeti mérethez képest, újra kell a gyűrűt készíteni. A jó hír az hogy azokat a karikagyűrűket amelyeket a webáruházban vásároltak újra fel lehet használni alapanyagként! Ez azt jelenti hogy nem törtarany lesz belőle hanem újra feldolgozható alapanyag! Ilyen esetben a meglévő régi gyűrű súlyáig kizárólag munkadíj és szállítási költség lesz. Abban az esetben ha drágaköves volt a gyűrű, a drágaköveket is újra fel fogom használni!
- Egyedi karikagyűrűt kép alapján lehet rendelni?
Lehetséges olyan karikagyűrűket készíttetni amely nem a weboldalon látható. Ebben az esetben email-en keresztül el kell küldeni a gyűrű fotóját és minden lehetséges meglévő adatot róla, valamint ha vannak ujj méretek akkor azokat is. Első kőrben megvizsgálom technikai szempontok alapján hogy fénykép hűre kivitelezhető e általam. Amennyiben lehetséges a legyártása akkor az is a saját kínálatom ár értéke szerint tudom elvállalni és küldök egy ár ajánlatot. Az egyedi karikagyűrűk hivatalos megrendelésének menetét, válasz email-ben küldöm meg.
- Rendelhetek karikagyűrűt úgy hogy hónapok múltán kapjam csak meg?
Sajnos ez nem lehetséges! Egy sikeres karikagyűrű megrendelés után rövid időn belül telefonos adategyeztetés következik. A részletek átbeszélése után általában 2 hét múlva (ez lehet másfél és maximum három hét) megkapja a megrendelő a karikagyűrűket. Azáltal hogy az ékszerek alapanyaga sokesetben a színarany, relatív rövidnek kell lennie a gyártási időnek. A színarany gramm árát világpiaci szinten határozzák meg és az utóbbi 20 évben az ára folyamatosan emelkedett és napjainkban még gyorsabban emelkedik! Ez az emelkedés az ékszerek árainak növekedésében érzékelhető! (nem a munkadíj drágul, hanem az alapanyag). Sok esetben már 2-3 hét elteltével is jelentősen drágul a színarany és ugyebár a meglévő megrendeléseket már fix gramm áron kell elkészíteni az ügyfél részére. Több hónap elteltével előfordulhat hogy már jelentős ár különbséggel rendelhető meg ugyanazon termék, mint amit előzetesen akár fél évvel ezelőtt megnéztünk. Ezért nem lehet megrendelni több hónappal későbbi szállításra egyik karikagyűrűt sem.
- „Nemesacél” gyűrűk javítását, átméretezését vállalják?
Nem! Oda kell vissza vinni ahol vásárolva lett, ahol azt mondták hogy nem kopik le stb…..